Lilypie Second Birthday tickers

Lilypie Second Birthday tickers

Mereka mengikuti saya

Friday, July 20, 2012

Sambut Puasa..

InsyaAllah..malam ni lepas Isyak akan bertolak balik ke kampung..balik kulim dulu..hurmm..agak2 ramai tak yg akan menggunakan lebuh raya utara selatan malam ni?..mcm dh terbayang2 dh jem kat jln nnt..harap2 tak la teruk sgt..semoga perjalanan kami sekeluarga lancar dan selamat sampai ke kampung..InsyaAllah..Hari sabtu akan berbuka di kampung nani di baling & hari ahad berbuka di rumah mertua dia Kulim..

Hari ni terbeli lipsetik L'OREAL la pulop..harap2 en.suami tak perasan..silap2 diri sendiri yg bagitau..lepas tu terbeli baju utk Aqeef jugak..aduh...mana nk sorok ni?..kejap lg lepas office hour nak pegi amek tudung pearl haya yg dh di booking..alamak..terbooking pulop..ampun dan maaf dipinta ya en. suami..isterimu sudah jatuh hati pada Pearl Haya..dah tak mau NAJJAH dh..bosan dh pakai NAJJAH..kawan2 jom kita beli Pearl Haya..sgt selesa dan sgt kemas + cantik...mari kawan2 like Page Sarah de' Collection..byk Pearl Haya cantik2..iklan tak berbayar ye..

Nanti nani update pasal baju kurung menyusu yg sgt2 ohsemm..nanti nani bgtau ye mana nak dpt yg sgt2 berbaloi untuk dimiliki...

ok..bubbye..(mood: sgt berhoore2 dgn ketiadaan bos org2 besar kt opis...tu la sapa suruh tak bawak saya skali pegi hoore2)

No comments:

Post a Comment

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...