Daisypath Anniversary tickers
Daisypath Anniversary tickers

Mereka mengikuti saya

Thursday, July 29, 2010

Mimpi...

Sejak akhir-akhir ni nani kerap sangat mimpi..tido tetengah hari pun bleh mimpi..huhu..kantoi plak tido kat opis..hehe..dua tiga ari ni tiap-tiap mlm mimpi..ada yg lawak gila..bila crita kat en.suami dia gelak guling2..haha..ceh..sungguh xberperikamanusiaan langsung..huhu..mlm kemarin nani mimpi yg paling lawak la rasanya..bila teringat sendiri pun rasa cm nk gelak guling2..hehe..so, xheran la kalo en.suami gelak guling2..

critanya begini.................
masa tu nani kat kampung..ada wat kenduri apa ntah kat kampung..en.suami xdak masa tu..kenduri tu sabtu mlm ahad..jd bercadang nk bertolak balik ke kl mlm tu jugak sbb isnin dah keja..konon2 ari ahad tu nk rest la..punya la dok mkn kenduri dah pukul 10mlm..tanya la kat abah nani.."abah, kao bertolak la ni agak2 sampai kat bukit paku tu pukul brapa?"..bukit paku adalah kawasan yg sgt gelap dn sunyi..diantara gerik dan pengkalan hulu..abah pun jawab "ish, esok ja la..dah tengah mlm dah ni"..lagipun nani nk balik seorg2..jd abah xbg..so, nani pun detuju la nk bertolak esok pg2..esoknya nani pun bertolak la balik kl..hehehe..patut la abah xbg balik semlm....nk tau pasaipa?.....sbb nani naik basikal....huhuhuhuuhu...bengong tol mimpi ni..ada ka dr baling sampai kl nek basikal..siap racing lagi kat tgh jln..selisih plak dgn kawan2 yg aku kenali..xmasuk akal betol..tetiba terjaga..hehehe

semlm pun nani mimpi jugak....begini ceritanya.........
masa tu nani ngn en.suami tgh shopping..nk tau shopping kat mana?..hehehe...tempat tu mcm pasar siti khadijah kat kelantan tu..hehe..ntah shopping apa kat situ..sbb dok nmpak byk ja kepok lekor ngn barang2 dapur..pastu tiba2 ada seorg pompuan dtg..dia ckp dia ex-gf en.suami...apa?...what the hell ini pompuan..xguna betol..siap panggil my hubby B ok..xguna btol pompuan ni..geram sgt..en.suami pegang tangan nani..yg si pompuan tu pun sibuk nk pegang tangan en.suami...Ya Allah..menyirap darah aku....tetiba aku tersensitip..aku teriak sepanjang jalan..sambil jln dok pilih barang sambil dok teriak..haishhh...wat malu ja..en.sumai xabeh2 dok pujuk..dia xlayan pun pompuan gila tu..tetiba en.suami merentap kuat tangan aku..bergegar badan aku..aku terus terjaga..rupa2nya en.suami sedang mengubah possisi tido dia..bergerak la kan..bila aku tersedar aku betol teriak rupanya..siap sedu sedan lg..ishhh..apa nk jd la..wat malu ja....bila bgtau kat en.suami dia ckp jgn percaya mimpi ja..sbb nani tanya "b ada pompuan lain ek?.."..huhu..

mimpi ohh mimpi..bila nani browse internet, mmg org mengandung akan kerap mengalami mimpi..huhu..bg la mimpi bes2..xnk la mimpi nangis..penat tau..tersumbat idung..huhu..

No comments:

Post a Comment

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...