Daisypath Anniversary tickers
Daisypath Anniversary tickers

Mereka mengikuti saya

Saturday, July 24, 2010

Gegaran....

pagi tadi bangun agak awal la kan..6.45 pg..awal la tu utk hari cuti..hehe..pepagi pun terus mandi tau..bila dh xtau nk watpe sambung tido balik..hehe..mula2 tgk tv..tetiba terlena..cm biasa la kan..nani dan en.suami tertido di sofa..tgh sedap tido, tetiba terasa gegaran yg kuat..masa tu tgn en suami atas perut nani..dia kan nk rasa pergerakan baby..padahal dh tidur siap mimpi kot..hehe..bila terasa gegaran tu nani tersedar,..terus tengok perut..sbb dok pk..apsal baby bergerak laju sgt ni..sampai bergegar badan aku..bila tengok perut xder plak baby bergerak..pandang en.suami..laki aku ni demam ka?..ingat badan dia terketar2..hehe..pastu gegaran tu pun hilang..ermm..perasaan aku ja kot..hehe..terus bangun masak nasi goreng sbb lapar..hehe..bila tengok buletin 1.30 baru tau mmg ada gegaran kat sumatera.. hehe..ngok la aku ni..aku ingat baby aku dalam perut ni dok wat eksesais..hehehe...nasib baik la bukan gempa bumi kat malaysia ni..laki aku lagi tido mati..xsedar langsung..hehe..

p/s:moral of the story, jgn tido disiang hari..hehe..ada kena mengena?..

No comments:

Post a Comment

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...