Daisypath Anniversary tickers
Daisypath Anniversary tickers

Mereka mengikuti saya

Thursday, April 7, 2011

BARU.....

Dh lama xmenghapdate blog..bukan apa..xsempat..kenkonon bizi la ..buat2 bizi ada la..hehe..sebenarnya nani dlm mood untuk menyesuaikan diri dalam keadaan baru..bukan la menyesuaikan diri dlm alam keibuan..alhamdulillah dh rasa sgt selesa dgn keadaan itu..tp sekarang ni adalah berkaitan dgn kerja..huhu..saya baru sahaja bertukar menjadi otomen unit je pun..hehehe..bukan tukar opis ke tukar tempat keje ke..tapi apa yg menjadi masalah saya sekarang adalah kenapa saya di tempatkan kat unit yg amat saya tidak gemari..dari time study lg dh mmg xminat dgn subjek ni..tetiba kena dok wat menatang ni..nama je amek library sceince..tp mmg xminat wat katalog..padahal kataloging adalah nadi kepada bebudak library science...huhu..masa time study dulu xpenah pay attention pun..sorry cik sal.. nk buat cmna dh mmg xbleh blah la nk menelaah kitab2 tu suma..tapi apakan daya..bila keja kena buat benda ni suma..hanya mampu berserah..aku redha..ada sesapa nk bg keja kat i..bohsan la wat katalog ni..huhuhuhuhuhu...job vacancy plesh...

No comments:

Post a Comment

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...