Daisypath Anniversary tickers
Daisypath Anniversary tickers

Mereka mengikuti saya

Sunday, January 9, 2011

Saya Suka Mandi..

Baby Aqeef mmg senyap bila time mandi..dia suka sgt mandi..setakat ni xpernah lg la dia nangis time mandi..kalo pg2 dh kol 9 belum mandi lg dia mesti merengek2 minta mandi..kalo time tu bg susu pun xnak dh..dia nk mandi dulu..kalo lepas mandi minum susu terus tido.. Gambar2 kat bawah masa baby Aqeef 21 hari..tengok la...Saya mmg suka mandi....


mula2 basuh kepala botak..hehe..


sejuknya air hani ni mama...


sampai meleleh-leleh air liur..huhu


ni swimming pool ke mama?..tp nape kecik je?..nk luruskan kaki pun xbleh..


ish..mama watpe tu?..


esok saya nk mandi lg mama..


yeaaaa...saya dah wangi..

Tp Baby Aqeef mandi sehari sekali je..mak ckp tgu sampai dia masuk 4/5 bulan baru mandi sehari 2 kali..so, ptg2 just lap2 bdn dia je..tp lap bdn pun dia excited jugak..huhu..


3 comments:

  1. xsabarnya nadya =)
    suka baca blog hani =)

    ReplyDelete
  2. Hihi baby selesa kan bila mandi. Lil Zahin pun suka mandi :)

    ReplyDelete
  3. nadya: insyaallah xlama dh nadya..mmg seronok sgt layan si kecik ni..penat kerja pun ilang..
    nadxoxo: mmg suka sgt dia bila lepas mandi..nani tgk zahin cm tembam je..Aqeef ni xder la tembam sgt..huhu..

    ReplyDelete

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...