Daisypath Anniversary tickers
Daisypath Anniversary tickers

Mereka mengikuti saya

Friday, October 22, 2010

Still Standing...

Fuhhh..dah lama rasanya blog ni x berhupdate..tuannya sgt la mls..mls sesangat..konon mcm buzy sgt..tp hakikatnya tidaklah buzy..tuannya hanya mampu berblogwalking..walaupun banyak benda nk ditulis tp penyakit M mengatasi segalanya..

saya masih lagi belomm meletop..huhu..masih menghitung hari..berdebar2..sempat lagi mengidam itu dan ini..dan yg terbaru saya teringin sgt nk makan serawa (pengat) labu (akibat tgk dlm majalah jelita ke keluarga..saya pun dah lupa)....huhu..insyaallah mlm ni bleh mkn..nk yg mak wat..nasib baek mak ada di KL ni ha..kalo x kempunan cek nk mkn..huhu..

sekarang ni doc dh bg MC..dok melangut kat umah ja la..dh beberapa kali diserang sakit (mungkin BH) yg agak kerap..tp tidak konsisten..saya di nasihatkan berehat saja dirumah..memandangkan tempat kerja dgn rumah amat jauh jaraknya, jd semu org menasihati saya supaya duduk diam2 di rumah suda..kang sakit time tgh drive, kena plak time tu jln jem...ha...haru biru jdnya..

semlm cek up utk 38minggu..semua baik2 saja..air ketuban cukup, denyutan jantung baby ok..baby dah 3kg..owh..jgn la terlalu besar yer baby..nanti mama xlarat nk push kamu..huhu..sekarang ni doc hanya suruh observe ja pergerakan baby dan tanda2 nkbersalin..kalo ada tanda dan sakit cepat2 la ke hospital..


baby konpius ke nk kuar bila?...huhu..jgn la cmtu..baby yg sama due date ngn kamu dh kuar tau pg td..huhu..

No comments:

Post a Comment

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...