Daisypath Anniversary tickers
Daisypath Anniversary tickers

Mereka mengikuti saya

Wednesday, November 4, 2009

Betulkan Jam Anda Mengikut Jam Thumb Print...

Ermm..xtau nak ckp cmne...sakit ati..bengang..rasa nak tampar orang...nak tendang org..nak sepak terajang...nak bagi tendangan padu tepat kemuka..erm..xtau la nk describe cne...BENGANG...mcm la diri sendiri xpernah buat..erm...ari ni ari engkau..mana la nak tau lepas ni ari untuk kau plak..kita hidup ibarat roda..jd jgn la ingat kita akan sentiasa diatas..kalo lepas ni ko yang akan buat cmtu?..cmne?..jgn la nak terlalu straight sgt..nnt org bukan akan respect ko..tp BENCI ko..kalo keje u mmg perfect xpe..keje ko pun ada yang aku kene betulkan..so,xpayah ckp byk la..ko ingat ko bagus sgt..erm..lepas ni jgn harap la ko nk tersengih2 dtg nk menyembang ngn aku..pasal anak ko la..anak kucing ko la..anak tekak ko la..anak mata ko la..jgn harap aku nak layan..mcm la ko xpenah kuar rehat awal..skitnyahati..aku just terawal 5 minit..5 minit beb..bukan 5 jam..aku pun xpaham..kadang2 rasa cam org gila kat sini ni lg straight dr pak gad ngan mak gad kat UiTM..mcm BODOH..tolong la..5 minit..ari ko wat ko xingat..bila hari org wat ko nampak sgt..nape?..dalam sebulan bape kali aku kuar rehat awal?..tiap2 ari ke?...aku rasa sepanjang aku keje kat cni, ni je aku kuar awal dr biasa..yang ko kecoh bagaikan aku kuar awal 5jam tu nape?..kalo ko tu perfect dan ko yakin ko xkan terkeluar awal xpe...aku nk tengok..lepas ni ko nk g bayar kad kredit aku nk tgk ko masuk lambat x?..ari tu ko g bayar kad kredit ko masuk ofis kol 3.30 ko xingat ke?..ko dah lupa ingatn?...time ko wat xpe..kalo time org.........ada jugak orang mcm ni kat dunia ni..tolong la...ko xpayah la nak nak tunjuk kuasa ko..unit kita ni kecik je...aku xkesah sgt pun ngn ko..bila ko ckp "saye bukan pe...kalo C- - - - - tanya saye nak jawab pe?..saye jugak kene marah sbb xtegur kamu"...eh tolong la..kitorg lebih rela kena marah dengan bos dari kena tegur ngn u..mcm mane bos bleh tau kalo bukan ko yang sampaikan..so, ko terima la..dah memang dasar pengadu domba...terima la akibat kena marah..nnt kalo bos ajak kuar mkn, kalo jam thumb print tu blom kol 12, aku org first yg akan ckp, xbleh lg bos..jam belum time..bia die rase..jgn la skema sgt..


eeee......erm...dah rase mcm dah terlepas skit bila luahkan kat cni..sorry just want to release and calm down myself...geram sgt...kalo ada en.tunang konfem dia yang jd mangsa luahan rasa ni..nasib baik la ad blog ni..bleh la luahkan kat cni..SOORRYY terEMO skit..

2 comments:

  1. biasela org gile kose mmg cmtu..
    gi melingkup la dia nt ckp sorang2..
    perangai mcm celak*!
    huh..mmg paneh ati yg amat yg mgkuk jamban ni..

    ReplyDelete
  2. errrkkk...sabaq na...biasala ada manusia mcm tu...tu namanya manusia x cukup BIJAK..pikIr pasal kepala LUTUT bukannya kepala OTAK...maka biarlah dia menjadi org x pandai seorg diri

    ReplyDelete

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...