Daisypath Anniversary tickers
Daisypath Anniversary tickers

Mereka mengikuti saya

Monday, October 11, 2010

10.10.10

Apa kena mengena tarikh ini dengan saya?..huhu..xdak per pun..cuma ada sesuatu yg agak mencemaskan telah berlaku..apabila aku tiba2 sakit..sakit yg xdapat nak di describekan dengan kata2 biasa..hehe..

seawal pg aku terlalu rajin..huhu..terasa seperti mahu mkn spaghetti yg dimasak sendiri..jd pepagi buta dah memulakan tugas utk memasak..kol 10.30pg spaghetti dah siap ok..huhu..bila sudah mengemas dapur pinggangku mula sakit..owh..sakit teramat..tp still boleh tahan lg..en.suami pergi cuci kereta..terbaringlah si isteri di sofa..sementara menunggu tukang urut balik..bila en.suami dah balik suruh dia urut mcm doctor ajar masa g kelas antenatal..kurang skit rasa sakit tu..

lain plak critanya bila tiba waktu petang..huhu..sakit seperti senggugut pula menyerang..seperti biasa masih boleh bertahan lagi..sakit dr belakang yg membawa ke depan..en.suami siap bg kertas ngn pen..catit waktu sakit tu..nk tgk sekata ke x..mmg cuak laki aku..hehe..tp saya still boleh tahan lg..owh, waktu tu aku ingat anak aku nk kuar 10.10.10 ke?...bersediakah aku..owh..mcm2 perasaan bermain difikiran..rasa mcm nk telepon mak dikampung..tp kalo ckp sakit cmtu tetiba pg esok mak ngn abah dah tercongok dah sampai KL..tetiba saya xterbesalin jugak..huhu..wat ponek ja..

en.suami dah nk bawak isteri dia ke hospital..owh..tidak..saya rasa belum masanya..masih boleh bertahan lg..lepas maghrib terus baca surah Maryam..mak pesan kena selalu baca surah Maryam ni bg senang bersalin..smlm masa nk tido still sakit skit2 lg..sakit belakangggggg...en.suami xbg saya pergi ofis hari ini..risau takut sakit tengah jalan..yer la..ofis kan jauh..kalo jem bleh mkn masa 2jam kau..so, saya pun dengar la nasihat suami..

mak ckp skang ni jgn byk tido..bykkan jalan..bagi jln cepat terbuka..owh..rumahku bukanlah sebesar istana yg dpt memenatkan kaki bila berjalan..kat mana saya nk berjalan?..ermmm..terus rajinkan diri masak, sapu sampah (walaupun ada vakum), lipat kain, kemas peti ais, cuci bilik air..amek kau..jgn tiso kan..huhu..bila ptg cenggini dah rasa cm nk pengsan plak..penat..hehe...

p/s: doakan yg terbaik untuk saya..

No comments:

Post a Comment

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...